27 decembrie 2011

2012.

  Nu o sa spun ca in 2012 o sa fiu o persoana mai buna. NU. Toata lumea spune asta, si defapt este o minciuna. Vrei sa fi o persoana mai buna ? DA. Vei fi o persoana mai buna ? NU. Nu te poti schimba atat de usor. Zici doua vorbe si abracadabra, Maica Tereza te faci. 
  Oricum, ca orice om cu mintea acasa sau plecata la plimbare, mi-am propus cateva chestii pentru 2012, mai ales ca peste.. cate zile ? 4 ? Peste 4 zile vine Revelionul. IEI ! Am pierdut o zi intreaba, cu nervii intinsi la maxim prin mall cautandu-mi rochie pentru Revelion. Oricum, nu asta era idee. Deci, pentru 2012 imi propun :
- sa am note mai mari ( la horoscop zicea ca o sa am numai note mari - acum, ramane de vazut )
- sa slabesc ( DA, am eu o fixatie pe creier )
- sa calatoresc ( alta fixatie de a mea. sa calatoresc peste tot ) 
- sa-mi fac prieteni noi ( nu ca nu i-as iubi pe cei pe care ii am deja )
- sa imi redecorez camera 
- sa devin PRO la editat si fotografiat => sa fiu 100% mandra cu pozele mele de pe facebook/ deviantart 
- sa imi iau ( din nou ) baterie de rezerva pentru Nikkie al meu. ca pe cealalta am uitat-o intr-un hotel din Israel toamna trecuta, sau, la cat de imprastiata sunt am pus-o intr-un "buzunaras secret" si am uitat de ea
- sa imi iasa media la mate 9 ( eu as zice 10.. dar sunt cam bata la mate ) 
- sa apuc sa port toate accesoriile pe care le am ( caci Ximena mai are putin si ma bate )
- sa imi maresc colectia de parfumuri ( alta fixatie ) 


Nu mai imi vine nimic in cap acum. Daca mai imi nazare ceva, fiti siguri ca o sa aflati. Iar acum, vreau sa imi cer scuze ca nu am mai postat ceva deeeeeeeeeeee.... ohoo, de acum mult timp. Scoala, pregatiri, teme, prieteni, carti. Dar acum e vacanta, deci.. Apropo, voi posta partea a doua din povestea careia inca nu i-am pus un nume in curand. Pana atunci, KEEP CALM BECAUSE.. IT'S WINTER.  xd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu