22 noiembrie 2010

07 : 16 PM


                                                                
Trebuia sa realizez odata si odata ca viata nu e asa cum vreau eu .
Stiu .. lumea nu e chiar roz .. dar eu continui sa visez.     
Si ajung la vorba ei : " Ai droguri?"
Acum realizez de ce imi spune unchimiu ca am fata de drogata .
Oricum , sa ma droghez sau sa visez ?
TOT UNA .
Si cand cand zic "visez" ma refer la faptul ca eu .. niciodata nu am avut un vis frumos . Pe bune .
Primul meu cosmar .... 
Un camp cu flori multicolore .. iar apoi .. INFERNUL .
Mda .. poate sunt ciudata .
Nu imi pasa .
Stiu ca sunt nebuna si cum mai vrei tu , dar sti ceva ?!
Nu am fost niciodata normala , si chiar ma bucur .
Si spun ca ma bucur pentru ca nu sunt ca ceilalti .
Am abservat ca oamenii din jur daca le zici ca sunt nebuni incep cu "EU ?! Nebun ?! cred ca visezi . eu sunt mai normal ca normalul absolut !"
pe bune . adica , nu stiu . Ce vedeti rau in a fi mai sarit de pe fix , sa zic asa ?
aa da . va e teama de ce crede lumea .
si oricum , ce ma intereseaza pe mine ?
sunt o alta pustoaica a carei parere nu conteaza , corect ?



                                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu