31 martie 2011

13.


heii. :x
31 martie. ziua mea.
Am implinit 13. 
Sunt si mare, sunt si mica. Nu imi pasa.
Astept ziua asta de cel putin jumatate de an. :))
Si a fost frumos sa ma trezesc cu telefonul sunand si vibrand intruna. 
Multumesc mult, mult de tot la toti.
Si de-abea astept luni sa vin si eu la scoala sa va vad.
Si o zic pentru ca toata saptamana nu am fost la scoala, si nu o sa ma duc nici azi, nici maine, din cauza unei raceli tampite pe care am luat-o cel mai probabil de la fratemiu. 
Fratemiu care acum sta in mijlocul sufrageriei si se bate cu niste baloane. Ciudat, stiu. 
Face asta in loc sa se duca la gradinita. Spuneti-mi voi ca nu e smecher. 
Vreau sa stau si eu acasa cand nu sunt racita. :))
Sa-l lasam pe fratemiu in bataia lui...
Deci, nu o sa las raceala sa ma invinga in aceasta zi care este speciala pentru mine. :d
Acum o tulesc, ca mi-e cam foame. :))
Pa-pa. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu