5 decembrie 2010

01 : 06 AM


Iarnaaa.
Haleluia.
Ce frumos ninge afara.
Recunosc, acum cativa ani uram iarna din tot sufletul, dar acum.. nu stiu. Chiar imi place.
Si pana la urma, spiritul sarbatorilor conteaza cel mai mult. Corect ?
Cred ca ar fi perfect daca nu ar mai fi frigul asta naucitor.
Am fost weekend-ul trecut la munte iar afara era - 9 °C.
Oricum, a venit si vacanta.
Ce bine e.
Defapt, trebuia sa mergem la scoala si luni si marti, insa domnul nostru diriginte ne-a spus sa numai venim si e chiar tare asa.
2 saptamani si 2 zile de vacanta.
Lol.
aa da. am uitat sa spun.
Am terminat zilele astea de citit si Amurg.
M-am gandit ca daca tot am inceput cu ultima carte a seriei, sa incep de la prima acum, ca totusi, era destul de ciudat.
Oricum, am observat ca m-am mai schimbat asa in ultima vreme.
Parca numai sunt asa agitata. Dar nu mereu.
Oricum, stiu ca nu am cel mai stralucit blog, dar sincera sa fiu, scriu ce simt. Ceea ce imi trece prin cap. Asa ca nu vreau sa incep sa scriu aici abureli, pentru ca nu ma caracterizeaza. Scriu ce cred, si atata timp cat acest blog imi apartine, nu cred ca ar fi cazul sa ma criticati, pentru ca nici eu nu va critic pe voi. Iar am derivat de la subiect. Oricum, am zis asta pentru ca am simtit, nu pentru ca m-a criticat cineva sau ceva.
Oricum, fiecare o ia cum vrea. Ca doar asa a fost invatat romanu' .
Aaa da. Mi-am adus aminte. Ma gandeam ca intr-un post viitor sa descriu indelung zodia mea : berbec.
Oricum, e tarziu. Acum ma duc sa ma uit la TV.
Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu