19 ianuarie 2011

Infruntarea.


Ce fac acum o fac dupa dreptate.
N-am sa v-o spun, voi stele preacurate.
Dreptatea e acum de partea mea.
Nici Cerul sfant nimic nu va putea.
Ii voi varsa inselatoru-i sange,
O! Pielea-aceasta alba ca zapada...


Jur ca se schimbase fizic si, in ciuda emotiei si a jenei pe care o simteam coplesindu-ma, pentru ca stiam ca avea sa se transforme intr-o scena in public si extrem de stanjenitoare, ii apreciam talentul enorm.
Apoi s-a intors spre mine si abia puteam gandi din cauza batailor inimii cand mi-a pus mainile pe umeri.


...Nici lui Prometeu
Cu focul lui divin.Cand am cules
Dintr-o gradina-un trandafir ales,
El pe tulpina nu mai poate creste, 
Si-oricat l-as adapa, se vestejeste,
Ce dulce-i trandafirul pe tulpina!


Apoi, spre uluiala mea, Erik s-a aplecat si m-a sarutat pe gura. Sarutul lui era aspru si tandru, arzand de manie si de tradare,dar,cu toate astea, parea ca nu vrea sa-si mai desprinda buzele de ale mele. Mi-a luat respiratia, mi s-a facut greata si mi se invartea capul.
Doamne, cat de mult vroiam sa fiu iar prietena lui!
Mi-am venit in fire in timp ce el spunea replicile dupa care trebuia sa incep eu.


Plang, plang duios! Dar lacrimile mele
Sunt sub pecetea aprigelor stele.
In suflet simt un chin dumnezeiesc.
La moarte ce-am iubit sa osandesc.
Ah! Se trezeste!

         


                      CASA NOPTII.
                                                 Volumul 4 - Infruntarea.


      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu