23 ianuarie 2011

Dorinţă.


Stateam si ma gandeam... cum ar fi viata mea daca nu as mai fi EU. Daca as fi altcineva. 
Daca sufletul meu ar trai in corpul altcuiva.


M-am ridicat in capul oaselor. M-am plictisita sa stau toata ziua tolanita in pat de parca as fi paralizata. M-am uitat la mainile mele. Erau mult, mult mai palide decat deobicei. Adica, ce vorbesc eu aici ? Eu nu sunt palida. Pielea mea este de culoarea ciocolatei cu lapte.
M-am ridicat din pat si m-am dus la baie sa ma uit in oglinda. Oi fi racita, cine stie.
Parul meu castaniu si lung, era acum blond, scurt si cu usoare influente rosiatice. 
Ochii care imi erau odinioara de un negru intens erau acum verzi. Verzi precum niste smaralde neslefuite. 
Ceva se intampla cu mine. Nu m-am alarmat. Deocamdata. Probabil ca visam. 
Unul din acele vise ciudate ale mele. Uff, nu am mai avut unul de luni intregi. Mai precis, decand plecase Austin. 
M-am dus din nou in camera si m-am asezat pe pat. Am inceput sa imi ciupesc antebratul drept.
-Haide Emma. Trezeste-te. Nu e amuzant.
Nimic. Am continuat asa vreo jumatete de ora. Tot nimic. Ce era cu mine ? Ce se intamplase ?
Si atunci mi-am adus aminte de intrebarea pe care mi-o pusesem cu doua zile in urma: "Cum ar fi daca as fi altcineva ? "
Uite raspunsul. Pf, doar un raspuns. Mai am inca o multime de intrebari.
Oricum, acum am probleme mai importante. De exemplu: Cat o sa dureze chiestia asta ?
Fara suparare, dar nu prea imi place sa fiu blonda. E.. e prea ciudat. 
A, da. Pe langa faptul ca ma aflam in corpul altcuiva, vorbeam germana. GERMANA. Daca nu as fi gandit ceea ce vorbesc, sunt 100% ca nu intelegeam ce zic. 
Sa lasam asta deoparte. Usa camerei se deschise. Si ghiciti cine intra. Austin. Fostul meu prieten. Hai ca asta chiar era ciudat.
-Leah, haide ! Ce mai astepti ? Imbraca-te. Trebuie sa plecam. Zise el pe un ton superior care ma enerva intotdeauna. 
Ah, era clar ca nu stia ca eu sunt in corpul acestei Leah. Deci, am jucat jocul. Vroiam doar sa imi bag putin nasul unde nu imi fierbe oala. Intotdeauna am fost curioasa de fel. 
-Ok. Ma duc sa ma imbrac si ma intorc.
Am intrat in baie si am tras pe mine o pereche de Levi's negri si un tricou portocaliu pe care le-am gasit pe blatul de la chiuveta. 
Am iesit din baie si m-am indreptat spre pat ca sa ma asez si sa ma incalt cu tenesii albi pe care i-am gasit langa noptiera. 



[Nu stiu ce e cu asta. A fost ceva asa, pe moment. :d]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu