4 februarie 2011

Gandire imposibila.


Oare sa fie..
NU. E imposibil.
Hei. Fii realista. Lucrurile imposibile se intampla mereu.
Chiar crezi ? Nu as fi..
Chiar atat de sigura ?
Da. Exact asa.
Nici eu. 
Dar totusi.. continui sa speri ?
Continui sa sper. 
Oricum, nu se va intoarce. Nu-i asa ?
Eu asa cred.
Nu as fi prea sigura.
De ce spui asta ? E clar ca te-a abandonat, idioato.
Esti chiar asa de sigura ?
Normal ca sunt. Doar l-ai vazut cu ochii tai plecand.
Da.. dar la fel de bine poate sa se si intoarca. Corect ?
Poate.. de ce trebuie sa fi mereu asa de complicata ?
Nu stiu. Asa sunt eu, obisnuieste-te cu idee. Bine ?
Am alta alternativa ?
Ei bine, nu.
Bravo. Ti-ai luat un bilet DUS catre infern.Hades, draga, asteapta-ma ca vin!
Of, of. 
Ce ? Eu nu sunt tu. 
O, ba da, esti. Suntem una si aceiasi persoana. Sau cumva ai uitat ?
Poate, dar aveam moduri de gandire complet opuse, asta-i clar.
Mi-am dat si eu seama de asta, sa sti.
Ma gandeam eu.
Esti imposibila. Ti-am mai spus ?
Mi-o spui acum.
Perfect.
Inca o cearta de trecut in calendar. In cat suntem azi ?
Nu stiu. 
Ar fi trebuit sa sti.
Si de ce, ma rog ?
Pentru ca tu esti aia cu mintea limpede, parca. Sau ma insel ?
Nu stiu.
S-a rupt firul. Ehei. 
Nu ai si un bilet INTORS din Infern ? 
De ce intrebi ? 
Pentru ca sigur Hades nu o sa te suporte mai mult de o ora.
Ce te face sa crezi asta ?
Ai o gura cat o pestera. Mwahahaha.
Esti praf.
Si tu pulbere. 
Musca-ma de fund, Dracula.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu