14 iunie 2011

Zâmbeşte, te rog.


Mai întâi de toate, scuze că nu am mai postat ceva încă de luna trecută, dar am fost în Grecia. Şi timpul meu a fost cam limitat. Prinsă între şcoală şi prieteni. A, şi cărţi. Dar acum sunt iar aici. Dar doar săptamâna asta, căci nu o să mai intru până în iulie. O să plec în Italia. Ştiţi, eu m-am hotărât să privesc viaţa în următorul mod : să călătoresc peste tot, astfel încât să nu trăiesc degeaba. Când o să mor, să mor cu un sac de cunoştinţe şi amintiri în spate. 
Şi atâta timp cât am posibilitate, de ce să nu o fac ?
Ok, nu prea mai ştiu ce să spun în momentul de faţă. Încă nu îmi vine să cred că şcoala s-a terminat. Adică, mai e şi premierea, dar, e deja ca şi cum s-a terminat. Parcă şi văd că în vacanţă toţi o să fim ceva în genul 'de-abea aştept să înceapă şcoala' şi când începe: 'urăsc şcoala'.
Oricum, distracţie mare în vacanţă ! 
Asta, până mă întorc acasă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu