22 mai 2011

Libertate.


Într-o zi poţi realiza atâtea lucruri...
Eu, am realizat că viaţa trebuie trăită la maxim în fiecare zi, căci, nu ştim când toate lucrurile acestea care ne înconjuară vor dispărea. Întotdeauna, trebuie să vedem partea frumoasă a lucrurilor, nu partea nefavorabilă. Întotdeauna vor exista neplăceri, indiferent de situaţia în care ne aflam. Aşa că, haideţi să dăm drumul distracţiei ! Avem doar o viaţa-n faţă, nu zece. Mbine.. că depinde şi ce fel de distracţie. 
Să trec la cel de-al doilea lucru. Mbine, poate că sunt încă prea mică să mă gândesc la lucruri de genul asta, dar omul când nu are ce să facă se gândeşte la tot felul de lucruri. Eu, personal, nu cred în suflete pereche. Întotdeauna, într-o relaţie, va exista o persoană care să iubească mai mult şi una care să iubească mai puţin. Iar lucrul ăsta face ca cei doi oameni să nu fie egali în toate, cum se presupune că ar trebui să fie doua suflete pereche. Şi, dacă chiar ar exista persoane care să se completeze una pe alta, sunt greu de găsit. Dacă acea persoana trăieşte în Africa, de exemplu ? Sau.. dacă a murit cu cinci ani în urmă ? Cred că deja deviez. Oricum, eu niciodată nu m-am considerat o persoană romantică, sa zic aşa, deci, nu mă aştept ca persoanele sentimentale să nu mă contrazică în privinţa lucrului mai sus amintit. Oricum, fiecare are dreptul la o exprimare liberă. Eu îmi exprim gândurile pe blogul meu. Fiecare face ce vrea. Eu mi-am arătat punctul de vedere. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu