12 mai 2011

Top 10 - ce imi place.

1 - fratele meu. Tudor.

Il iubesc pentru ca vine dimineata si ma scoala, imi ia toate perechile de ochelari de soare, ma face sa rad si pentru ca este fratele meu. 

Te iubesc, Tud !                                                                  

                       
                        2 - catelul meu.

    Pepito.  ♥ [ nu eu i-am pus numele. :d ] El e pufosenia mea mica si draguta. 
                       Sau, cel putin, era atunci cand eram mai mica si ma jucam cu el toata ziua.
      












                                                                        3 - prietenii. 


                                    
                            Doar doua cuvinte : VA IUBESC !













                                                              4 - fashion, baby. :>


     Pasiunea mea decand eram de-o` schioapa. Imi aduc aminte cum incercam o multime de combinatii de haine pe papusi. 
   Cum in clasa intai imi doream sa ma fac designer.:))
    








                                                       5 - fotografia.  


  Imi place sa fac poze la tot ce vad. La toate lucrurile minunate din jurul meu. Peisaje mirifice, oameni obisnuiti, case vechi, s.a.m.d. 














                                              6 - street dance


   Pasiunea asta pentru street dance a aparut dupa ce am vazut filmul STREET DANCE 3D. :d
    Si pot spune sincer, ca m-am indragostit de acest stil de dans.
De-abea astept sa inceapa vara si sa invat si eu. :d












                                      7 - libertatea




   Ce am putea face daca nu am avea libertate ?
                           NIMIC. 














                                    8 - Academia vampirilor.




     Iubesc seria asta. Richelle Mead, ai devenit cu siguranta autoarea mea preferata.  











                         
                                              9 - VARA


  Sa fim sinceri, cine nu iubeste vara ? Sau mai precis, vacanta de vara. Nu tu teme, nu tu scoala. 














                          
                                         10 - muzica  


   Imagineaza-ti cum ar arata o zi fara sa asculti macar o melodie ?
                              PLICTISITOARE. 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu