10 mai 2011

Te iubesc.

 O sa incep cu cele doua cuvinte de baza : Te iubesc.


     Ce este prietenia ? Este o legatura vesnica intre doua persoane. Nu poti face nimic in viata fara familie si fara prieteni.
     Ei sunt cei care te asculta, te sfatuiesc si iti ofera un umar sa plangi cand ai nevoie. Ei te invata sa traiesti, sa afli ce este cu adevarat fericirea. Cu ei te distrezi, cu ei faci nebunii, lor le spui ca ii iubesti. Ei sunt cei care nu iti intorc spatele, ci iti stau alaturi mereu. 
     Viata devine cu mult mai frumoasa cand ai prietenii alaturi ! 
 Dar stai putin. Eu nu vorbesc aici de simpli amici. Eu vorbesc despre prietenii adevarati. Care, din pacat, sunt mai rari. Dar se pare, ca eu am avut noroc. Si am gasit cativa prieteni adevarati. Si chiar daca nu sunt multi, stiu ca ma pot baza pe ei intotdeauna. <3




                                                       TE IUBESC !


   A avea un prieten este mai vital decat a avea un inger. – Nichita Stanescu



Un comentariu: