19 mai 2011

Adevar si provocare.



Și chiar în momentele în care credeam că nu mai pot, atunci mă ridicam și luptam cu o forța supraomenească. Necazurile mă întăresc, mă ajută să îmi dau seama că viața nu e chiar așa de frumoasă pe cat credem că e. Provocările îmi pun mintea în funcțiune. Încerc să găsesc planuri, strategii noi. Adevarul, uneori, doare. Dar nu putem trai fară el. Cum ar fi lumea dacă toți oamenii ar minți ? Mbine.. nu că acum nu ar fi atâția falși și atâtea prefăcute.
Dar societatea în care trăim ne face să fim tari, imuni la toate răutățile. Și încă un lucru și am terminat : nimeni nu cunoaște pe nimeni cu adevărat. Nimeni nu știe dacă în realitate ești trist sau vesel, dacă îți vine să plângi sau să râzi. You know my name, not my story. noapte bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu