12 septembrie 2011

Imi pare rau ca sunt asa o scorpie uneori. Imi pare rau ca m-am tuns, lucru pe care la 8 ani am jurat sa nu-l mai fac. Imi pare rau ca a inceput scoala. Imi pare rau ca s-a terminat vara. Imi pare rau ca nu mi-am terminat temele. Imi pare rau ca pun la suflet toate prostiile. Imi pare rau ca fac oamenii sa sufere cu atitudinea mea incapatanata. Imi pare rau ca nu am ochii verzi/albastrii. Imi pare rau ca nu imi apreciez prietenii la nivelul lor adevarat. Imi pare rau ca nu le-am acordat catelusilor mei destula atentie. Imi pare rau ca nu mai inot la fel de mult ca vara trecuta. Imi pare rau ca m-am lasat de tenis. Imi pare rau ca nu am numai 10 la scoala. Imi pare rau ca ma enervez usor. Imi pare rau ca trec prea usor cu vederea unele lucruri. Imi pare rau ca nu am destula incredere in mine. Imi pare rau ca....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu