3 septembrie 2011

Motive.


Azi, o zi obisnuita din viata mea si a prietenei mele, Deiu, s-a intamplat ceva. Ne-a lovit inspiratia si ghici ce a iesit : O lista cu lucruri care il fac pe un tip sa fie sexy. :)) si o alta  lista cu lucruri care nu ne plac sub nici o forma la un tip. 
Deci, sa incepem :


In mod normal as fi spus "10 lucruri care il fac pe un tip sa fie sexy", dar aceasta chestie nu se potriveste, din moment ce sunt mult mai multe.

Zambetul/ Vocea/ Ochii/ Comportamentul/ Imbracamintea ( sa se imbrace dragut, ptr ca : chiar daca e Mister Univers, frumosul frumosilor si e imbracat ca un taran, nu se uita nimeni la el )/ FREZA ( foarte importanta, deasemenea )/ Gatul ( pe asta a spus-o Deiu, nu eu )/ Sa fie sportiv ( dansul la capsator )/ Sa nu fie scobitoare, dar nici bomflei

Si ar mai fi cateva, dar nu le voi mentiona acum.

Si : lucrurile naspa la un tip.

 Sa manance cu gura deschisa/ Sa se  joace non-stop jocuri video/ Sa insele/ Sa fie nespalat/ Sa fie prea gelos/ Sa fie aproape chel ( nu intelegeti gresit, nu am  nimic cu persoanele... fara par in cap )/ Sa fie badaran/ Sa asculte manele/ Sa imi umble prin geanta fara acordul meu si in telefon deasemenea/ Sa se holbeze la altii/altele/ Sa se creada mare si tare/ Sa fie gorilaa ( uhaha, uhaha :)) ).

ETC.


Deci, baieti, luati notite, pentru ca sunt sigura ca nu numai eu si Deiu credem aceste lucruri. Fiti pe faza ! :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu