29 februarie 2012

Sa fie clar.

Ok, deci, ca sa ma fac inteleasa. Nu am nevoie de nimeni sa imi spuna ce sa fac, cum sa ma imbrac sau cu cine sa imi petrec timpul. E viata mea. Fac ce vreau cu ea. Daca vreau sa ma droghez, ma droghez. Daca vreau sa beau, beau. Daca vrea sa sar dupa o cladire, sar. Daca vreau sa renunt la scoala, renunt. Dar nu o sa fac chestiile astea. Si nu am nevoie de nimeni sa imi spuna sa nu le fac ! Clar ? Vedeti-va de treaba voastra. Ok, imi vreti binele, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ma inchideti intr-un cerc de plastic, bine ? Pot sa am si singura grija de mine. Nu sunt unul din acei copii care traiesc in lumea lor imaginara. Ma consider destul de mare incat sa iau propriile decizii si sa am grija de mine. Si da, oi avea eu 14 ani, da gandesc destul de bine, si sunt destul de realista, multumesc de intelegere. Nu am nevoie de nimeni sa stea in spatele meu si sa-mi spuna " Paula, invata" , " Paula, mananca" , "Paula, fi cuminte" . Serios ? Chiar credeti ca mai am 4 ani, sa nu stiu care e dreapta, care e stanga ? Daca tot vreti sa faceti pe "parintii", va rog, nu la mine. Ok, am simtit nevoia sa spun asta. Nu mi-o luati in nume de rau, doar.. am nevoie sa fiu lasata sa fiu cine sunt. Am nevoie sa nu ma mai prefac. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu