16 septembrie 2010

Copilarie.

Primul cuvant, primul zambet, primii pasi...copilaria. cu toti am avut parte de copilarie, fie mai fericita, fie mai trista..Eu pot sa spun ca am avut o copilarie fericita, insa...
Uneori imi dau seama cat de repede au trecut anii, ca ma fac din ce in ce mai mare si ca ma schimb pe zi ce trece..
Am ocazia sa fiu pe coridor cu pustii dintr'a 5-a si imi amintesc ca eram si eu ca ei. nebuni, fara sa se gandeasca la ziua de maine..copii. vreau sa mai fiu inca odata fetita de 4 ani, care statea sub birou si se juca cu papusile. Am fost un copil cuminte cand eram mica..ma duceam in camera mea si acolo stateam pana cand trebuia sa ma culc, asta spre deosebire de fratele meu care e complet opusu` meu. Da, imi iubesc fratele, si desi ne mai certam, stiu ca el imi va fi aproape cand imi va fi mai greu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu