26 octombrie 2011

I'm here.For you. For me. For us.

Am revenit, copii. Dupa o fooooooooarte lunga pauza. Si ma simt atat de vinovata. Sunt super stresata, dar zilele incep sa devina din ce in ce mai bune. Si chiar daca vreti sa o credeti sau nu, intr-un fel imi place la scoala. Adica, acolo ma asteapta in fiecare zi ( in afara de weekend ) nebunii mei colegi, care in fiecare pauza arunca cu cornuri de parca ar fi razboiul mondial de independenta, care inventeaza cate un nou joc, sau doar modifica unul mai vechi, facandu-l sa fie ceva de genul WTF !? . Ca de exemplu, vinerea trecuta. Ora de tehno. Singuri in clasa. Bolt de dezbracatelea. Sincer, nu stiu a cui a fost aceasta "geniala" idee, insa pot sa le multumesc din suflet nenumaratelor mele bratari care mi-au salvat viata. A, si, un biiiiiiiiiiig thanks lu' Vali si lu Cristi care si-au impartit cu mine proiectul la chimie. Sa va spun sincer, am o presimtire rea, ca de maine se vor cam schimba lucrurile. Am cam fost parati de toate nazdravaniile noastre, si va spun , MI-E FRICA DE ORA DE MATE, DE MAINE !  bine, nu ca as fi facut eu ceva extraordinar, dar totusi, suntem o clasa. Trebuie sa ne avem ca fratii. Si daca pica unul, picam toti. Nu asa se presupune ca trebuie sa fim ? 
Oricum ar fi, urati-mi bafta maine ! Poate reusesc sa intru si maine, dar cu lucrarea la tehno de vineri, ma indoiesc. >:d<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu