27 octombrie 2011

Tehno.

Dupa cum va spuneam aseara, ora de mate de azi a fost naspa. Bine, ca fiecare ora de mate e naspa, daca stau sa ma gandesc. Dar azi ne-a luat la rost pe toti, punandu-i lu' Vladinski aka Scobitoare 3 puncte la purtare. 3 nene ! 3 ! A, si apoi, in a doua ora, care defapt trebuia sa fie de dirigentie, ne-a chemat cu caietul la niste exercitii de geometrie la care ramaneai perplex cand te uitai la ele. Cel putin, eu m-am uitat perplex. Si bineinteles, ca si eu a trebuit sa merg cu caietul si am luat o nota de toata frumusetea. A, dar nu v-am spus ce frumos a inceput ora. Noi, stand cuminti in banca, asteptand uraganul care era pe drum. Dirigu intra in clasa, isi aseaza catrafusele pe catedra si se aseaza jos. Iar primele lui cuvinte au fost "Vad ca avem si 2 colege in clasa care nu sunt in uniforma" si ne fixa pe mine si pe Kami cu privirea. Sincer, nu cred ca era ceva super ineregula cu bluza mea crem. Dar, sa trecem peste. Ceea ce m-a deranjat a fost ca m-a facut mincinoasa cand i-am spus ca toate bluzele mele albe sunt la spalat. Si de data asta chiar nu minteam ! Si vorbesc serios. Adica, bine, mai am o bluza alba pe care am purtat-o tot restul saptamanii, dar frate, nu pot sa port aceeasi bluza, mai transpir si eu, corect ? Sau puii mei, eu stiu !? Oricum ar fi, nu pot sa spun ca au fost cele mai frumoase ore de mate din toata viata mea. Dar partea buna a fost ca am luat un 10 la geogra si ca mama mi-a cumparat o geanta super mare cu steagul Angliei pe el, pe care o ador. Mersi, mams ! Bine, acum trebuie sa merg sa fac tema la engleza si sa invat la TEHNOOOOOO ! La infricosatoarea tehnologie. Data trecuta a zis ca dam lucrare. Si chiar daca nu o sa dam lucrare, si o sa ne asculte si nu voi sti, o sa ma intrebe, cu vocea aceea malefica si cu privirea batjocoritoare, de ce nu am invatat. Ca trebuia sa stiu tot, ca doar dadeam lucrare ! Cica. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu